onsdag 11. mai 2011

Baj-Nuuk

Nå er kofferten pakket, i morgentidlig reiser jeg herfra. Først til Kangerlussuaq-Søndre Strømfjord. Der blir noen timers ventetid, før Air Greenlands Airbus "Norsaq" setter kursen mot Køben. Men det passer meg bra, har nemlig ordnet med bil som står og venter på meg der, så da skal jeg benytte timene til å dra ut i "bushen" - se på gamle tomter. Kan hende blir det noen flere bilder i blog'n.
Det har blitt noen bilder med vinterlig stemning, så det siste bilde jeg legger inn, viser Nuuk i sommerstemning.
Svein

1 kommentar:

  1. Det har været en udsøgt fornøjelse at have dig som lærer på kurserne; først på familiarization-kurset i sommers og nu på det igangværende type-kursus.
    Tak for denne gang; vi ses snart i Bodø.
    Go' fornøjelse i SFJ; forecasten ser næsten fornuftig ud: Sol og høj himmel, men køligt.

    SvarSlett