torsdag 24. juni 2010

St. Hans, sol, enda bedre vær i dag

Da er jeg ferdig med jobben som jeg skulle gjøre her (for denne gang). Fram med kofferten, få plass til alt, inklusiv Moskus-steika. Tidligere hadde Kenn og jeg gått oss en tur langs fjæra, for å se hvordan de fastboende feiret dagen. Tid til en tur innom Bryg Huset ble det og for 1 kjølende Classic (2).

Blå himmel, og solen som speilet seg i Katuaq - kulturhuset.

Her står bålkjerringa og venter på å bli fyrt opp.

Noen velger en koselig rasteplass rett bak huset, for kaffemik.

Dett var dett her fra Grønland. Turen hjem går via Søndre Strømfjord, går alt etter planen er jeg i Køben ved 22:00 tiden på torsdagskvelden. Ved 17:00 tiden fredag er jeg i Bodø, blir plukket opp på flyplassen, og så er det rett til Hamarøy. Man skal ikke se bort ifra at det blir servert Moskus og rødvin i løpet av helga.
Svein

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar